2024-2025 Akademik Yılı Yurt Kaydı Hakkında

2024/2025 Eğitim ve Öğretim Dönemi için yurt kesin kayıt işlemleri;

25 Eylül – 1 Ekim tarihlerinde 09:30 – 13:30 ve 14:30 – 17:30 saatleri arasında “Yurt Yönetim Ofisinde” yapılacaktır.

Kayıt İçin Gereken Belgeler;

  1. T.C. Kimlik veya Pasaport fotokopisi
  2. Vesikalık güncel fotoğraf (üç adet)
  3. Sağlık Raporu (Aile Sağlık Ocağından alınabilir)
  4. Güvence bedeli (6.000 TL depozitotüm burslular)
  5. Adli sicil kaydı (e-Devlet’den çıktı alınabilir)
  6. Yerleşim Belgesi (İkametgâh), (e-Devlet’den çıktı alınabilir)
  7. Öğrenci Belgesi (e-Devlet’den çıktı alınabilir)
  8. Hizmet Sunum Taahhütnamesi – İnternet sitemizden ulaşabilirsiniz
  9. Kurum Çalışma Talimatı – İnternet sitemizden ulaşabilirsiniz

 8-9 maddede bulunan belgelerin çıktısı alınarak, gerekilen yerler doldurularak öğrenci imza kısmına imzanızı attıktan sonra kayıt esnasında diğer evraklarla birlikte Yurt Yönetimine teslim etmeniz gerekmektedir)

Not: Eksik belgesi bulunanların kaydı yapılmayacak ve yurda yerleştirilmeyecektir.

Bilgilerinize sunarız.

İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Yurt Yönetimi

İstek/Şikayet Formu

Yurdu kullanan öğrencilerimiz herhangi bir konudaki şikayet ve isteklerini bu form aracılığı ile yönetime ulaştırabilirler.
İnternete bağlanırken kullandığınız kullanıcı adınız.
İnternete bağlanırken kullandığınız şifreniz.
Formunuz başarılı bir şekilde gönderilmiştir. Teşekkür ederiz.
gönderiliyor...